Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Quin cost té:

Sense cost.

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

Cal aportar:

  • No cal aportar cap documentació

Canals de tramitació:

Oficina d'Atenció al Ciutadà

Plaça de l'Església, 1 - 08519 Tavèrnoles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938887308
Telèfon: 690308716 (WhatsApp)
Adreça electrònica: tavernoles@tavernoles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i dilluns de 16:00h a 21:00h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 23.02.2024 | 14:00