Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Quin cost té:

Sense cost

Quan es dóna resposta:

En cas necessari en un període màxim de 2 setmanes

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol personal o el seu representant legal

Cal aportar:

  • No cal aportar cap documentació

Canals de tramitació:

  • Presencial

Oficina d'Atenció al Ciutadà

C/ de l'església 1 - 08519 Tavèrnoles - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Marina Colomer Colomer
Telèfon: 938887308
Fax: 938122328
Correu electrònic: tavernoles@tavernoles.cat
Horari:  
De 8:30h a 14:00h i dilluns de 16:00h a 21:00h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 21.07.2017 | 08:48