Onaigua assumeix la gestió del subministrament d’aigua a Tavèrnoles

Dilluns, 27 de juny de 2022

El divendres dia 1 de juliol es produirà un canvi de gestor en el servei de subministrament d’aigua al municipi, essent l’empresa ONAIGUA la que passarà a gestionar l’aigua en baixa a Tavèrnoles en substitució de la fins ara concessionària Cassa.

ONAIGUA és una empresa pública de nova creació del Consell Comarcal d’Osona que realitza una gestió pública i mancomunada d’un servei bàsic com és l’aigua. Aquesta empresa pública va néixer a petició dels ajuntaments de la comarca que demanaven que la gestió i el control de l’aigua es realitzés de forma pública i directa.

La posada en marxa del nou gestor no suposarà cap canvi substancial per a les persones usuàries. El servei se seguirà prestant amb les mateixes condicions, instal·lacions i qualitat, però sí que canviarà el format i l’emissor de les factures, així com també les vies de comunicació i l’atenció a l’usuari.

A partir del proper 1 de juliol de 2022 i davant de qualsevol dubte, incidència o per realitzar qualsevol tràmit podeu utilitzar les següents vies de contacte amb ONAIGUA:

  • ONAIGUA, EPEL
  • www.onaigua.cat
  • Telèfon d'avaries i d’atenció a l’usuari: 900 922 571

Per a la realització de gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 20h. En casos d’avaria o emergències el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.

Darrera actualització: 27.06.2022 | 18:05