La regidoria de cultura organitza una sortida cultural a Poblet, Vallbona de les Monges i Santes Creus, coneguda com la Ruta del Cister.
La sortida està programada pel proper dissabte dia 22 de setembre, desplaçant-nos en autocar contractat per l'Ajuntament fins al monestir de Poblet. L'hora de sortida serà a les 8 del matí des de la placeta, visistant a les 10:30 el monestir de Poblet, posteriorment ens desplaçarem cap a Vallbona de les Monges on es farà la visita al monestir. A continuació anirem a dinar i a "El Mas de la Plata" i les 5 de la tarda es visitarà el monestir de Santes Creus, retornant a Tavèrnoles a les 7 de la tarda. El preu de la sortida és de 20 €, ja que l'Ajuntaent assumeix el cost de l'autobús i de les entrades.
Per poder-se beneficiar d'aquesta sortida cultural és del tot imprescindible apuntar-se a les Oficines Municipals de l'Ajuntament i pagar l'import de la sortida abans del divendres 31 d'agost a les 2 de la tarda. En les inscripcions s'estableix una preferència pels veïns empadronats a Tavèrnoles; aquells veïns residents no empadronats o amb segona residència al muncipi es podran inscriure segons la disponibilitat de places i el preu serà de 48€