El Centre Cívic de Tavèrnoles ha esdevingut un espai de trobada veïnal amb una àmplia oferta d’activitats adreçada a totes les persones del municipi que en 4 anys de funcionament s’ha consolidat com un dels equipaments principals del municipi.
Aquesta nova temporada s’enceta amb la incorporació de noves activitats fruit de les propostes dels veïns i des de l’Ajuntament s’espera poder continuar ampliant-les en funció de la demanada i les propostes que es rebin. Com a principal novetat cal destacar la visita quinzenal del Bibliobús de la Diputació de Barcelona, que complementarà l’ampli ventall d’activitats lúdiques, culturals i esportives programades.
A banda d’aquestes activitats programades el Centre Cívic de Tavèrnoles disposa d’un espai fix destinat a Telecentre i Biblioteca on es disposa de 5 ordinadors amb connexió a internet. Un espai que també pot utilitzar-se com a sala d’estudis durant les èpoques d’exàmens universitaris. Actualment, el Centre Cívic acull, de forma permanent, l’exposició de maquetes «Guilleries-Savassona a gran escala».
Els dilluns al centre
Un espai de trobada on assistents disposen una persona especialitzada per dinamitzar els diferents tallers que es proposin.
Aula Educativa
Recurs socioeducatiu adreçat a infants i adolescents del poble que reben el suport i l’acompanyament en la confecció de deures, i on també s’hi realitzen activitats de caràcter lúdic.
Gimnàs
Activitat dirigida i personalitzada on es treballen diferents tècniques per millorar la salut física.
Zumba
Activitat cardiovascular dirigida on es combinen exercicis de tonificació amb passos de ball.
Ioga
Activitat dirigida on s’aprenen postures per tonificar, estirar el cos i respirar correctament
Informàtica per a gent gran
Classes d’informàtica orientades a familiaritzar-se amb eines de correu electrònic, ofimàtica i programes d’emmagatzematge i edició de fotografies.
Espai lúdic i de salut per a gent gran
Activitat dirigida per afavorir les condicions físiques on es practiquen diferents tipus d’exercicis de coordinació, d’equilibri i de to físic.
Teatre
Taller de teatre on es treballen diferents tècniques d’interpretació i es preparen actuacions
Club de lectura
Espai de trobada on, després de la lectura corresponent, els components del club es reuneixen per compartir la seva opinió sobre l’obra i l’autor.
Bibliobús
A partir d’aquesta tardor Tavèrnoles rebrà la visita del Bibliobús de la Diputació de Barcelona